Sabies que el nombre d’usuaris d’internet en el món va créixer més del 7% durant 2021? Així ho posa de manifesta la platafoma Hubspot en el seu blog sobre tendències de les xarxes socials per al pròxim 2022.


Aquest increment d’ususaris condicionarà, segurament, com utilitzarem les xarxes. Quines són les tendències.

1.- Instagram i Tiktok continuessin apostant pel contingut generat per l’usuari.

2.- Tiktok ha superat els 1000 milions d’usuaris i continuarà marcant la tendència en el contingut: informació immediata, innovadora i en el menor temps possible.

Atenció a linkedin. Si era una plataforma que se sentia molt segura en ser pionera i líder en la generació de connexions professionals, TikTok també s’està posicionant en aquest camp amb la seva nova funcionalitat: #TikTokResumes.


3.- Les marques hauran de posicionar-se socialment.

4.-Experiències que combinin el digital i el presencial… per exemple si t’agrada unes ulleres, te’ls pots posar virtualment per a veure com et queden.

5.-El màrqueting d’influencers tindrà encara més importància: 67% dels marketiniansen Instagram utilitzen la xarxa social per a realitzar màrqueting d’influencers, segons Hubspot.

6.- Lluita contra la desinformació i les fake news.