El Nadal és una època ideal per a sortir en els mitjans. Les notícies d’actualitat disminueixen, de manera que els mitjans de comunicació tenen espai per a tractar temes més lleugers. D’altra banda, tot el relacionat amb les festes desperta interès, per la qual cosa els periodistes són especialment receptius als temes nadalencs.

Algunes idees interessants:

Propostes d’oci. Si tens un negoci relacionat amb l’hostaleria, el turisme o l’oci, és un bon moment per a enviar notes de premsa referides a activitats infantils, rutes turístiques vinculades al Nadal, diferents propostes gastronòmiques, llocs per a celebrar les festes d’una manera diferent, etc.

Balanços de l’any. Els vídeos més vists, les cançons més escoltades o els productes més venuts de l’any… els balanç de l’any són una altra de les propostes interessants per a aprofitar desembre posicionant la nostra marca en els mitjans.

Previsions del pròxim any. Les previsions i tendències per a l’any vinent en tota mena de sectors: tecnologia, moda, finances, habitatge, decoració, etc. són una altra oportunitat interessant per a sortir en els mitjans.

Propostes socials. L’època nadalenca és especialment propícia perquè les empreses realitzin accions de Responsabilitat Social Corporativa. I els mitjans són més proclius a fer-se eco d’aquestes iniciatives que en altres èpoques de l’any en les quals domina l’actualitat.

Idees per a menús nadalencs o propostes per a regalar. Aquestes idees són genials per a la premsa lifestyle, encara que en aquest cas, cal tenir en compte que les revesteixi tanquen les seves previsions amb fins a dos mesos d’antelació.

En Impacta Group t’ajudem a planificar les teves propostes de notes de premsa. La redactem i enviem a la premsa que millor s’adapta al teu negoci.

Dema’ns consell!