Per tenir més engageament, és a dir, que interactuïn amb els teus continguts (likes, compartir, comentari…) el més important, el que no falla, el que és ideal és… que els agradi el que publiques… No hi ha més secrets! I per aconseguir que els agradi els teus continguts, cal conèixer la teva addiència: què els agrada? D’aquesta manera els dónes, el que volen i els converteixes en veritables seguidors de la teva marca. Tant, que aconseguiràs que s’hi vinculin emocionalment.

Sembla fàcil, oi? Doncs no ho és. Hem de planificar els nostres continguts… Aquells que sabem que els agradaran. Però tenen que ser continguts que destaquin (sabeu la quantitat de post, notícies, vídeos que veiem al cap del dia a les nostres xarxes socials?)… que destaquin de forma orgànica… encara que alguna ajuda paid no vindria gens malament !

Així que, resumim. Què cal fer per augmentar els nostres seguidors i aconseguir més engagement?

  • Escoltar el públic.
  • Entendre què li agrada.
  • Saber quins són els seus valors i com els pots alinear amb els de la teva marca.

Si ja coneixem el nostre públic, podem fins i tot segmentar-los: per edat o per sexe (o no) i enviar-los informació més personalitzada. Amb això generarem més fidelitat i confiança entre els nostres seguidors i millorarem la seva experiència de marca, de la nostra marca.

Què és el màrqueting conversacional?

Tendències en xarxes socials per al 2022