Bluesky és la nova alternativa a Twitter (X). Des de Metricool ens expliquen els avantatges que té per a una estratègia de comunicació:
Twitter (X) està deixant de ser la xarxa social favorita de molts usuaris que se senten insatisfets en veure els seus feeds plens de propaganda i bots. Aquesta fugida ha fet que decideixin mudar-se a Bluesky: una plataforma descentralitzada que guanya milers d’usuaris cada dia.
Marques i creadors de contingut ja estan en aquesta xarxa social emergent.
Bluesky és un servei de microblogging en xarxes socials. Els usuaris poden compartir missatges de text breus, imatges i vídeos en publicacions breus conegudes col·loquialment com a “skeets”. Llançada per l’exCEO de Twitter, Jack Dorsey, el recent creixement de Bluesky (fins als 20 milions d’usuaris) ha estat una reacció als canvis en curs a la política de X, així com al paper de Musk com a col·laborador de campanya i membre de l?administració de Donald Trump, segons explica la capçalera digital de Forbes.
En aquest vídeo, t’ho expliquem millor: