Boom de les newsletter, de nou

Tot i que les xarxes socials s’han tret protagonisme en els últims anys, els butlletins informatius o newsletter no només han seguit sent una de les plataformes imprescindibles per construir marca, sinó que amb la pandèmia s’ha convertit en l’eina amb majors taxes d’obertures.

Impacta Group utilitza per als seus clients els enviaments de newsletter. Tant els butlletins informatius de les marques a les que representem, com les més comercials, el secret rau en la temàtica que oferim perquè l’usuari pugui obrir, feu engagement o cliqueu a el contingut que volem.

És determinant oferir la informació crucial perquè el nostre e-mail màrqueting sigui obert i no vagi directament a la paperera. Què és el que esperen els nostres clients dels butlletins?

Ofertes, serveis i productes personalitzats. Recordatoris del que la marca pot oferir-los.

Tradicionamente, el sector de la comunicació escrivíem missatges amb assumptes importants . També utilitzem els emoticones .

Però el que realment provoca que s’obri un e-mail és :

  • Que l’usuari reconegui la marca.

Descubre más