Quantes vegades haurem escoltat: «Jo només tinc la web. Les xarxes socials no són la meva prioritat i alguna vegada les obro, les manejaré jo». És una opinió. Sí, l’acceptem. Però una mica antiquada.
Vulguis o no. La teva marca ja està en boca d’aquells que estan opinant en les xarxes socials sobre el teu producte. I si no controles aquestes opinions, la teva reputació, els teus serveis i els teus productes seran el que uns altres diguin que són.
Hem de monitorar la nostra reputació en línia. Sempre. A veure…no constantment. No ens tornem loc@s. Però saber què es diu de la nostra marca en xarxes és important per a fixar la nostra comunicació. Per què?
Un potencial client analitza al detall la teva marca i els seus productes abans de decidir-se a comprar. Ull a les ressenyes en Google Business. Una cosa tan fàcil i gratuït ens pugui fer malbé el nostre negoci!
Hem d’actualitzar la nostra web i treballar el nostre SEO: calibrar quines són les paraules amb les quals ens busquen els nostres clients o potencials clients en els cercadors.
Treballarem amb assiduïtat i amb continguts propis i de valor les nostres xarxes socials. No és necessari tenir instagram, facebook, twitter, twich, tiktok... i totes les que aniran sorgint. que tinguem un ben treballada és més que suficient. Tria aquella en la qual estiguin els teus clients actuals i potencials.
Temps i treball professional. Les coses no arriben de la nit al dia
Si aconseguim treballar tot l’anterior de manera constant, aconseguirem AMB EL TEMPS fidelitzar. I la fidelització comporta guanyar clients i augmentar la facturació.