Canvi de logo i d’estratègia: NOKIA


Parlar de la marca finlandesa s’associava a la construcció de mòbils i a un to associat al mòbil. Després d’uns anys en què semblava que NOKIA es trobava en un punt mort, després de ser una de les marques més revolucionàries en construcció de mòbils associant-se amb el claim “Connecting People” on vam poder veure-la en pel·lícules com Clueless, El Sant, Matrix o Bourne Ultimatum, ara NOKIA torna a demostrar-nos que està més viva que mai i que la seva estratègia ja no se centra en mòbils, sinó en tecnologia.

NOKIA ha canviat la seva identitat de marca per primera vegada en gairebé 60 anys, amb un nou logotip que consta de cinc formes diferents que formen la paraula NOKIA. L’icònic color blau de l’antic logotip s’ha eliminat per una gamma de colors que variarà segons l’ús.

El nou logotip ha tirat mà de l’estilització i simplificació. Es tracta d’un nou Nokia “modern, dinàmic i ple d’energia”, com explica la companyia en un comunicat.

Descubre más