Engagement. La dada que tant estimem 🙄

Quan ens referim a l’engagement a Instagram i també a facebook, estem parlant del grau de fidelització per part dels teus seguidors en aquesta xarxa social.

No es tracta del nombre de fans o seguidors que tens al teu perfil, sinó del grau d’implicació, interès i interacció que els teus seguidors tenen amb les teves fotografies, vídeos, Instagram stories o continguts.

Aunuqe Mark Zuckerberg a l’última conferència anual va anunciar que desapareixeran els likes a Instagram perquè les persones se centrin en la creació de contingut i no només en el nombre de m’agrades que reben, el cert és que aquesta mètrica és una de les més importants per valorar el teu públic seguidor.

Què fer per incrementar l’engagement

Segons la plataforma Metricool, cal tenir en compte: les interaccions (donar like, comentar, desar la publicació, visitar el teu perfil arran d’una publicació, donar like a la web o compartir-la); observar el creixement exponencial dels teus seguidors; analitzar quants likes rep una publicació; analitzar els comentaris de cada post; optimitza el perfil dels teus comptes; porta un calendari de publicacions de qualitat; publica a les hores adequades; interactua; utilitza CTA i sorteigs i utilitza hastags.

Descubre más