Què l’abast a instagram i com incrementar-ho?

L’abast a Instagram és una mètrica que reflecteix el nombre total d’usuaris que van veure la publicació.

Instagram no mostra les teves publicacions a tots els subscriptors alhora. Inicialment, el contingut és vist per un grup petit, i els algorismes de xarxes socials rastregen com aquests usuaris interactuen amb les publicacions: m’agrada, comentaris, re-publicacions indiquen que la publicació pot ser mostrada a un altre grup de subscriptors – i així successivament .

Segons la plataforma Metricool, l’abast d’Instagram està influenciat per la suma de factors:

Moment de publicació Tot és lògic aquí: com més gran sigui l’activitat dels usuaris en el moment de la publicació, més gran serà l’abast;

Creixement al número de «m’agrada». Com més m’agrada, més subscriptors veuran la publicació;

Activitat en correspondència personal.

Desar una publicació a Collection.

En què es diferencia abast de les impressions?

Òbviament, estem parlant de diferents mètriques. Si un usuari ha vist la teva publicació dues vegades, les estadístiques de les xarxes socials mostraran el següent: 1 abast, 2 impressions.

Abast és el número d’usuaris que van veure la publicació, i la impressió és el nombre total de vistes. Abast mostra quants usuaris estan específicament interessats al vostre compte.

Com tenir més abast a Instagram

1.- Publicar quan els usuaris estiguin actius

2.- Fer un pla de comunicació

3.- Usa hashtaqs: La combinació perfecta de hashtags és: fins a 15 d’alta, mitjana i baixa freqüència, fins a quatre geoetiquetes i etiquetes personals, i fins a quatre etiquetes virals

4.- Publicacions de disseny

5.- Publica el que és tendència a instagram

Descubre más