L’Associació Nacional de Comerciants d’Equips, Recanvis, Pneumàtics i Accessoris per a Automoció (ANCERA), ha organitzat el 34 Congrés de l’associació el 8 i 9 de juny en IFEMA Madrid. Des de Impacta Group hem ajudat a ANCERA a donar difusió a aquesta activitat en els dies previs del Congrés, amb l’objectiu de vendre inscripcions, i durant la jornada, donant cobertura en xarxes socials. Impacta Group també ha realitzat la comunicació a la premsa del sector i la generalista.
El Congrés va ser inaugurat per Manuel Llamas Fraga, viceconseller d’Economia, Hisenda i Ocupació de la Comunitat de Madrid, que va anticipar el primer col·loqui de la jornada: la benvinguda a tots els assistents per part de Roberto Aldea (president de Grup Cartés i vicepresident de ANCERA), Nines García de la Fuente (directora d’Operacions de GAUIb i membre de la junta directiva de ANCERA) i de Carlos Martín, secretari general de ANCERA.
ANCERA va retre homenatge a la DGT i va concedir el premi Insígnia d’Or a Josep Bosch, fundador i president de AD BOSCH, president de AD Parts i president d’honor de AD International. El guardó reconeix la trajectòria professional i dedicació a la postvenda en general i al sector del recanvi en particular.
David Moneo, director de IFEMA Mobilidad, va fer balanç de Motortec 2022.
La presidenta de la Fundació CEOE, Fátima Báñez. i exministra d’Ocupació i Seguretat Social va valorar l’impacte de la reforma laboral.
Veus expertes en el sector com Eleonore Van Haute, assessora de FIGIEFA, Jordi Brunet d’EGEA; Juan Carlos Martín, de AD Parts i vicepresident de ANCERA; i Carlos Martín, secretari general d’ANCERA van exposar el moment que viu el sector i els reptes a curt termini.
Paloma de la Puente, partner de Conese, va presentar la 2a edició dels Premis Compromís Social en la Postvenda, organitzats per ANCERA i Sernauto.
Fernando López, director general de GiPA, va presentar la seva ponència: “Què li passaria a la postvenda si el món es parés en aquest moment?”.
El divulgador Marc Vidal va impartir la seva ponència «Arribes a temps al futur?», una visió de “com hem d’adaptar-nos als canvis per a millorar en el nostre entorn personal i professional” davant un futur marcat per la revolució tecnològica.