La fira d’innovació tecnològica, Mobile World Congress, acull del 28 de febrer al 3 de març múltiples panells en els quals s’exploraran les possibilitats tècniques i econòmiques que obre la realitat virtual. De fet, Telefónica experimenta amb un estand associat al metavers durant MWC
Aquesta prova permet accedir a un espai virtual inspirat en l’estand físic on els usuaris podran connectar amb experts, assistir a ponències i gaudir d’una experiència sense precedents per a descobrir l’impacte de la innovació tecnològica en les empreses i en la societat.
Amb el repte de recuperar la normalitat després del coronavirus, i tornar a ser un referent internacional de la tecnologia i els negocis, El MWC aspira a rescatar els seus imponents números, amb la presència física de milers de directius i visitants.
Amb el seu lema oficial “Connectivitat deslligada”, els directius pretenen que aquesta nova edició de la fira tecnològica més important del món torni a ser “normal”.
S’esperen 60.000 visitants, segons la GSMA, l’associació d’operadors que organitza l’esdeveniment, és a dir, el doble que l’edició passada, però encara lluny dels 110.000 que es van congregar en 2019. Amb un impacte econòmic de 240 milions, també la meitat dels 500 milions que es van generar davant de la pandèmia. Els preus també es recobren. Les passades van des dels 769 als 4.614 euros.
La feria de innovación tecnológica, Mobile World Congress, acoge del 28 de febrero al 3 de marzo múltiples paneles en los que se explorarán las posibilidades técnicas y económicas que abre la realidad virtual. De hecho, Telefónica experimenta con un stand asociado al metaverso durante MWC.
Esta prueba permite acceder a un espacio virtual inspirado en el stand físico donde los usuarios podrán conectar con expertos, asistir a ponencias y disfrutar de una experiencia sin precedentes para descubrir el impacto de la innovación tecnológica en las empresas y en la sociedad.
Con el reto de recuperar la normalidad tras el coronavirus, y volver a ser un referente internacional de la tecnología y los negocios, El MWC aspira a rescatar sus imponentes números, con la presencia física de miles de directivos y visitantes. Con su lema oficial “Conectividad desatada”, los directivos pretenden que esta nueva edición de la feria tecnológica más importante del mundo vuelva a ser “normal”.
Se esperan 60.000 visitantes, según la GSMA, la asociación de operadores que organiza el evento, es decir, el doble que la edición pasada, pero todavía lejos de los 110.000 que se congregaron en 2019. Con un impacto económico de 240 millones, también la mitad de los 500 millones que se generaron ante de la pandemia. Los precios también se recobran. Los pases van desde los 769 a los 4.614 euros.