Què és una auditoria de comunicació?

Una auditoria de comunicació i màrqueting és un treball d’anàlisi i valoració objectiva que ajuda al client a saber on està, com està i cap a on ha d’anar. És, en definitiva, l’ABC de tota estratègia.

Encara que dependrà de cada projecte, dels seus objectius empresarials o de la disposició d’infraestructura, és fonamental analitzar tant els aspectes interns com els externs, independentment de si l’empresa és gran o petita. Les auditories de comunicació són perfectament aplicables a tot tipus d’empresa. Per exemple, Iberostar Hotels, evidentment té la seva auditoria de comunicació i les seves estratègies, però Perruqueria Bàrbara, Carnisseria Luis o Gimnàs Tony, també.

Quins elements ha d’incloure una auditoria de comunicació?

  • Anàlisi digital interna: web (SEU, usabilitat, CTA’s, etc), xarxes socials.
  • Anàlisi de la competència: web, xarxes socials.
  • Anàlisi del consumidor. Qui és i com es pot arribar a l’ell / ella.
  • Estratègia de màrqueting i definició d’objectius.

En Impacta Group et proposem ajudar-te a saber el que fas bé i el que podem fer per millorar-ho i cumplir amb els teus objectius. T’adjudem, en definitiva, a que la teva empresa creixi.