Revistes impreses, fortaleses per a les empreses

Les revistes en paper són un dels mitjans de comunicació més eficaços perquè les empreses o els anunciants puguin comunicar les seves novetats o serveis.

Avui parlem NOMÉS de 4 beneficis d’aquest tipus de publicacions:

1) Audiència receptiva: les revistes  en paper tenen un alt nivell de receptivitat del públic. L´ambient editorial d´una revista dóna autoritat i credibilitat a la publicitat. Moltes empreses afirmen que inserir publicitat en una publicació dóna prestigi al producte.

2) Anunci durador: les revistes tenen la durada més llarga de tots els mitjans. Revistes com National Geographic s’utilitzen com a referències actuals i podrien no rebutjar-se mai. Aquestes tenen un alt potencial dabast perquè passen per les mans de tot tipus de persones, edats, estats socials, nivells econòmics, etc.

3) Format: el format de la revista també permet varietat de publicitat creativa a través de pàgines múltiples, insercions, encartaments i altres característiques.

4) Qualitat visual: la qualitat visual de les revistes tendeix a ser excel·lent perquè s’imprimeixen en paper d’alta qualitat que permet una reproducció superior, cosa que és particularment apreciada pels anunciants de modes i altres mercats.

Descubre más