S’apropa el Nadal. Twitter com a plataforma de venda

Sabies que el 32% dels usuaris de twitter prepara prepara la seva llista de compres de manera anticipada? Que el 82% dels twiters segueixen marques en aquesta xarxa social? o que el 53% se sent molt positius respecte a les marques després de veure els anuncis de Nadal?

De fet, com especifica aquesta xarxa social, el 50% usuaris de Twitter desitja començar a veure els anuncis nadalencs.  Per tant, és una oportunitat que no s’ha de malgastar, i per això d’aquest article ens fem ressò d’alguns consells per a començar a anunciar les vostres marques en Twitter.

10 consells per a fer anuncis efectius per Nadal:

Defineix els teus objectius

Les campanyes publicitàries reeixides són aquelles que responen a objectius empresarials específics. Per exemple, el teu objectiu pot ser captar clients nous, millorar el reconeixement de la marca o augmentar les vendes.

Conèixer les nostres audiència

No pots optimitzar els teus anuncis si no entens a qui vols arribar i quines coses motiven a la teva audiència.

Equilibra els continguts

No convé que la teva marca es mostri massa insistent, per la qual cosa és important mantenir un equilibri entre els continguts orientats a la venda i els continguts que aporten valor.

Fes CTA d’urgència

Apel·lar al sentit de la urgència en els anuncis pot convertir a un consumidor indecís en un comprador àvid. Això es pot aconseguir mitjançant ofertes de temps limitat, l’exhibició de productes que estan per esgotar-se o promocions temporals.

Crida a l’acció fàcils

Facilita les anomenades a l’acció, dirigint-los o guiant-los cap al següent pas.

El vídeo als anuncis

Els vídeos de Twitter augmenten el nivell mitjà d’intenció de compra fins a un 34 %.

Important: donar per a rebre

Ofereix regals, descomptes i ofertes especials.

Utilitza sempre imatges de bona qualitat

Si una imatge val més que mil paraules, llavors un vídeo és mel per als ulls dels teus consumidors. Usa imatges d’excel·lent qualitat, vídeos en directe i clips breus per a donar-li vida i personalitat a la teva empresa.

Fes proves i més proves

Defineix les mètriques i usa-les per a mesurar com està funcionant el teu anunci. El teu objectiu pot ser, per exemple, augmentar les vendes d’un producte o portar més trànsit al teu blog.

Mostra el costat humà de la teva marca

Encara que el Nadal s’associa als amics, la família, l’amor i l’alegria, també és un període atrafegat i agitat, replet de clixés divertits. A vegades, anar en contra del corrent pot ajudar-te a cridar l’atenció i a provocar una riallada en els consumidors, així que no temis ser una mica atrevit de tant en tant

Descubre más