Shakira, la millor influencer del món?

487 / 5.000

Resultados de traducción

Resultado de traducción

star_border

Sabíeu que amb 64 milions de visualitzacions el tema de Shakira, BZRP Music Sessions #53 o el ‘Pa’tipus com tu’ s’ha convertit en un sol dia en la millor estrena llatina de la història de Youtube? Ara ja supera els 100 milions. A Spotify continua número 1 mundial amb més de 13 milions de reproduccions. Shakira ha trencat tots els records. Ja era una influencer per a les marques, però ara ho és molt més… És l’èxit d’una venjança que ha esdevingut un gran negoci.

Aquest boom ha estat aprofitat per múltiples marques per sumar-se a la tendència mundial. Des d’empreses d’energia, tecnologia, automòbil, cafè… les marques han pujat al ritme de la colombiana i ho han aprofitat per incrementar les xarxes socials. De debò se n’han aprofitat o hi ha un win-win? La veritat no la sabrem, però sembla que el màrqueting digital ho ha aprofitat, i bé aprofita.

Aquesta cançó és un hit d’allò més viral. Sense saber-ho, moltes marques han pogut fer negoci amb les baralles de Shakira a Piqué. En aquesta cançó s’esmenten quatre grans marques molt conegudes al nostre país: Twingo, Ferrari, Casio i Rolex.

Tant Casio com Twingo han estat trending topic a Twitter… Alguns exemples:

281 / 5.000

Resultados de traducción

Resultado de traducción

star_border

Però això no és tot: moltes altres marques que ni tan sols apareixien a la cançó han aprofitat la polèmica per fer-se virals i impulsar la seva imatge a les xarxes socials. Un exemple d’això és el de Leroy Merlín, que ha escollit el meme per visibilitzar els seus productes:

Descubre más