Tipus de contenguts per a xarxes: No et quedis en blanc

Sabies que les xarxes socials són avui dia un dels millors mitjans per a arribar a grans audiències comercials? Segons l’assessoria Hubspot actualment el 91% de les empreses utilitzen aquests canals de comunicació dins de les seves campanyes de màrqueting.

Les marques es veuen obligades a generar experiències o crear continguts contínuament amb la finalitat de diferenciar-se de la resta. I a vegades es fa difícil trobar continguts…. i a més que aquests siguin originals.

El primera que hem de deixar clar és que les agències de comunicació hem d’ajudar els nostres clients a generar contingut que sigui valuós per als usuaris i que no reflecteixi solament els interessos comercials de l’empresa.

Per a això, hem d’identificar als clients dels nostres clients i saber què els interessa.

Algunes idees o temàtiques dels nostres continguts poden ser:

  1. Informatiu
  2. Educatiu
  3. Publicitari
  4. De conscienciació
  5. D’entreteniment 
  6. D’actualitat
  7. De tercers

Tens més informació, en aquest enllaç.