- Per a José Friguls, president de Anafric, “és necessari aportar un valor diferencial com és la comunicació en un moment molt complicat per al sector carni”.
Anafric ha tancat un acord de col·laboració amb l’agència de comunicació Impacta Group, especialitzada en el sector carni. Amb línies de negoci especialitzades en l’assessoria en comunicació a diferents nivells per a micropimes i pimes, Impacta Group ha sabut canalitzar les necessitats del sector per a adaptar la comunicació a un sector molt heterogeni.
David Monfort, director d’Impacta Group explica que “l’agència ha desenvolupat un know-how que ha plasmat en empreses del sector. Ens hem especialitzat en pimes, associacions i col·legis professionals, precisament aquelles entitats que necessiten impulsar la seva comunicació per a tenir major visibilitat”.
Des d’Anafric insisteixen en què “el sector carni està vivint un moment amb reptes importants, tant per les noves formes de consum i tendències del mercat, com per les incidències d’altres sectors i institucions”. Anafric es reafirma en què “la comunicació és un valor afegit, com ho és tenir nous talls amb els quals atreure a un públic més jove o complir amb les reglamentacions europees. Hem de comunicar per a ser vists i que ens tinguin en compte», explica José Friguls.
Amb segell de qualitat
Amb Impacta Group, “creiem que els nostres socis podran beneficiar-se del millor servei al millor preu i tot això amb el segell de qualitat que cadascun dels nostres col·laboradors posen a la nostra disposició. Treballar amb una agència de comunicació genera la confiança necessària per a guanyar en seguretat”.
Impacta Group és l’agència que ha treballat conjuntament amb Anafric l’enquesta per a la recollida de dades a favor de la rebaixa de l’IVA en els productes carnis.