Impacta Group inicia amb èxit la comercialització de Meat Xperience, la primera fira destinada exclusivament a carnisseries, xarcuteries i polleries, és a dir al comerç de proximitat. La fira ocupa una superfície de 5.000m2 al recinte de la Farga de l’Hospitalet (Barcelona).
La cita fira debuta el 27 i 28 d’octubre de l’any 2024 aportant una experiència innovadora sobre diversos temes d’especial interès per als professionals del comerç de proximitat: tant per les oportunitats per al negoci que es donaran durant la cita com per la qualitat de les ponències sobre les tendències actuals i el futur del sector.
El programa d’activitats se centrarà en la consecució d’objectius de rendibilitat dels negocis gràcies a la tecnologia i les millores d’equipament i comptarà amb altres al·licients com ara concursos i exhibicions.
A més, es crearà un espai per a la formació dedicat a bones pràctiques i on s’anunciaran experiències per incentivar la digitalització i l’e-commerce així com la comunitat digital en aquest sector.
A més de l’espai d’exhibició, l’organització de l’esdeveniment habilitarà un gran auditori per als actes de més format, i s’hi afegiran sales polivalents per a l’acolliment de les diverses ponències.
Meat Xperience és un esdeveniment impulsat per GremiCarn i la Federació Catalana de Carnissers i Xarcuters-Cansaladers, que integra professionals de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, amb la marca identificativa Gremi Carnissers Xarcuters Catalunya.
Per a més informació: