Quina ha estat l’audiència de TV a l’octubre?

Durant aquest mes d’octubre, l’audiència acumulada de la televisió ha estat de 42,8 milions, segons l’informe d’anàlisi d’audiència de Barlovento. Cada persona ha passat 292 minuts al dia, un minut més que el mateix mes del 2022.

Segons aquest informe, 27,9 milions d’espanyols han vist la TV com a mínim un minut, el 60.3% de la població.

Per contra, hi ha 3,4 milions de telefòbics, el 7,4% de la població, que no ha vist en cap moment la televisió aquest mes.

Són interessants les dades segmentades dels espectadors de TV a l’octubre:

Homes: 13,4 milions
Dones: 14,5 milions

Edats

  • 4-12: 1,8 milions
  • 13-24: 2 milions
  • 25-44: 5,8 milions
  • 45-64: 10,5 milions
  • +64: 7,6 milions

Els grups sociodemogràfics que més temps consumeixen televisió (persona/dia) són les dones (189′) i els majors de 64 anys (333′) i, per regions, Astúries (203′), Castella-la Manxa (199′) i Galícia (190′)

Antena3 ha estat la TV més vista d’octubre, amb un 12,9% de quota de pantalla, un -1,2% menys que a l’octubre del 2022, i 33,3 milions d’espectadors únics.

La1 és la segona cadena, amb un 10,4% de quota, gairebé un 2% més, amb prop de 40 milions d?espectadors únics.

T5, amb un 9,7% de quota i les autonòmiques, amb un 8,5%, completen els primers llocs. T5 és la televisió que més baixa, un 2,6%, i les autonòmiques, un 0,1%.

En cinquena posició, LA SISENA (6,5%), segona cadena que més creix. Els segueixen QUATRE (5,4%), La2 (2,8%), ENERGY (2,8%), FDF (2,5%) i DIVINITY (2,1%), entre les deu primeres.

Antena 3 lidera en tots dos sexes en joves de 13 a 24 anys i en majors de 45 anys
Telecinc líder en adults de 25 a 44 anys.
Boing líder en nens de 4 a 12 anys.


Quin és el minut d’or?


L’emissió més vista ha estat el partit de futbol de classificació per a l?Eurocopa, entre Noruega i Espanya, amb 4,8 milions d?espectadors. El minut d’or correspon, justament a aquest partit, a les 22.32, amb 5,7 milions.

Els espais més vistos han estat La pel·lícula de la setmana (La1), El Hormiguera (A3) i Cuéntame (La1).

Els informatius d’Antena 3 (2.000.000 d’audiència mitjana i 18,6% de quota) són els més vistos des de fa 46 mesos consecutius, a la mitjana de l’audiència mitjana de les principals edicions de sobretaula i nit.

El conjunt de cadenes autonòmiques promitja el 8,5% de quota de pantalla. Millor octubre dels darrers tres anys.

El consum a través de la TV de Pagament representa el 28,5% del total. De tot el consum televisiu en la modalitat de Pagament, el 40,2% correspon a cadenes exclusives de TV de Pagament i el 59,8% restant a cadenes en obert.

Sectors que més s’anuncien

1 Alimentació 16%
2 Distribució i Restauració 15%
3 Bellesa i higiene 11%
4 Finances i assegurances10%
5 Automoció 7%

Descubre más