Segona convocatòria d’ajudes del programa Kit Digital per a empreses de 3 a 9 treballadors

A partir de el 2 de setembre, les microempreses d’entre 3 i 9 empleats puguen sol·licitar l’ajuda de Kit Digital a través de la seu electrònica de Red.es (https://sede.red.gob.es). El termini per a presentar les sol·licituds es mantindrà obert durant 12 mesos.

Aquesta segona convocatòria compta amb un pressupost inicial de 500 milions d’euros i té per finalitat la millora de la competitivitat i del nivell de maduresa digital d’empreses d’aquest segment.

QUINS SERVEIS ES PODEN SOL·LICITAR 

  • Pàgina web i presència en internet
  • Gestió de xarxes socials
  • Comerç electrònic
  • Gestió de clients
  • Serveis i eines d’oficina virtual
  • Intel·ligència empresarial i analítica
  • Gestió de processos
  • Factura electrònica
  • Comunicacions segures
  • Ciberseguretat

QUINA ÉS LA QUANTIA MÀXIMA 

La quantia de l’ajuda serà de 6.000€ i amb ella les pimes podran adquirir les solucions per a la seua digitalització.

COM SOL·LICITAR EL KIT DIGITAL  

  1. Registrar-se en l’àrea privada de www.acelerapyme.es i completar el test d’autodiagnòstic digital.
  2. Consultar la informació disponible de les solucions de digitalització del programa Kit Digital, on es podrà triar una o diverses de les quals s’indiquen en el catàleg que es pot consultar en www.acelerapyme.es.
  3. Sol·licitar l’ajuda en la seu electrònica de Red.es (https://sede.red.gob.es).

Una vegada es comprova que l’empresa compleix els requisits, es concedeix el bo digital.

COM ES CONCEDEIXEN LES AJUDES

Les ajudes són de concurrència no competitiva i s’atorgaran de manera directa i per ordre d’arribada, una vegada realitzades les comprovacions del compliment dels requisits exigits en la convocatòria.

BASES REGULADORES

NOVA FIGURA PER A AGILITAR LA CONCESSIÓ D’AJUDES A la MICROPIMES

Amb la finalitat de facilitar al màxim l’accés a les ajudes, s’ha habilitat la figura del “representant voluntari”, és a dir, que qualsevol tercer siga persona física o jurídica, degudament autoritzat, pot sol·licitar l’ajuda per compte de l’empresa. Impacta Group és agent digitalitzador i pot ajudar-te a sol·licitar les ajudes.


A més, seguint la línia d’alleugerir el procés de sol·licitud per a les empreses, sota el lema “zero papers”, Red.es ha dissenyat un sistema de tramitació molt innovador usant eines de robotització intel·ligència artificial automatitzat que redueix la càrrega burocràtica, disminueix el nombre de documents a presentar i acurta els terminis de concessió.

L’empresa podrà sol·licitar l’ajuda sense aportar cap documentació. Serà suficient que l’empresari autoritze a Red.es a consultar d’ofici els requisits i obligacions requerits per a obtindre la condició de beneficiari, salvaguardant la transparència i seguretat jurídica.

Descubre más