Quines # etiquetes ens incrementaran l'abast dels nostres continguts


Encara que és habitual en les nostres comunicacions en línia usar les etiquetes o coixinets, sabies que el seu ús comú data de 2007? L»etiqueta’ s’ha convertit en un element essencial per a conduir a l’usuari a una conversa determinada sobre els temes de cada moment. Per exemple #*StarWars #COP26. Va ser la plataforma Twitter qui va començar a utilitzar-la de manera massiva.

Octubre de 2007 va ser la data originària de l’expansió de la ‘etiqueta’. Un moment en el qual es va produir un incendi a Califòrnia i els usuaris van decidir utilitzar l’etiqueta ‘#sandiegofires’ per a agrupar la conversa.

Però en tot just dos anys la popularitat de la ‘etiqueta’ era tan important que en 2009 va ser la primera tendència en Google. El seu desenvolupament era imparable per la qual cosa Twitter decideix donar cabuda de manera oficial als ‘etiqueta’, creant enllaços a tots els que s’usin dins de la plataforma.

Apareixen els #TT i Instagram incrementa la seva importància

Alguns estudis asseguren que incloure etiquetes efectives pot millorar fins a un 442% l’engagement d’un post en Instagram. I les empreses n’han pres bona nota.

Han aterrat al mercat diverses aplicacions i webs enfocades a agilitar el procés de cerca d’etiquetes. Utilitzar una, o vàries, és essencial per a aconseguir millorar la notorietat en les plataformes socials.

1.- Hashtagify

2.- TINT

3.- Hootsuite

4.- BuzzSumo

5.- Flick

Quantes eitquetes es poden utilitzar

Instagram et permet agregar fins a 30 etiquetes, però això no significa que hagis de fer-ho. Un estudi de *Sprout Social va trobar que les publicacions de les marques que millor es comporten són les que tenien només 1-3 etiquetes en elles.

La majoria de les marques usen 2-5, i l’èxit de la publicació s’esvaeix quan s’usen 10 o més.

Quines etiquetes faran créixer les nostres publicacions


Utilitzar les nostres paraules clau.
Usar aquells que estiguin utilitzant els nostres competidors i *influencers.

Descubre más